Vilken underbar kommentar!

Jenny  ([email protected]) om Ojdå! Sorry.:
Hej du har en underbar blogg och du verkar vara en helt underbar mamma.. Men vart har du tagit vägen du har inte skrivit på ett tag.. Kram kram



Svar:

Men gud vilken jättefin kommentar.. Det värmer verkligen!! Tack så himla mycket för dom fina orden.
Jag har helt enkelt varit väldigt upptagen nu i julstressen!
Men imorgon så kommer vi in i vardagen igen och kanske kommer tiden att räcka till lite bloggande och bilduppladdningar! :D
Jag har mycket att skriva om nu efter Wilmas första jul! :D

Kram på dej som lämnade den här snälla kommentaren!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va sköönt att höra att allt är lugnt hos er. Du kan ju lägga till mig på msn om du vill samma mail som den jag använder här. Hoppas ni har haft en underbar jul helg. Kram

2009-12-28 @ 12:09:14
Postat av: Emma Johansson

God jul på er i efterskott, och god fortsättning!

Är du 92a? (:

Sjukt söt blogg och du verkar vara en underbar mamma, synd att du inte hinner uppdatera mer bara :o

Kraaamar

2009-12-28 @ 17:05:29
URL: http://evlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0