Ojdå! Sorry.

Jag glömde ju självklart att knäppa före bilder! :(
Men nu ska vi färdigställa det sista sedan lovar jag att jag ska knäppa kort på det klara rummen. :)
Wilma ska sova middag nu och då ska vi hugga in. :P
Upp med hyllor och tavlor kvar bara, gardinerna skulle jag just sätta mej och sy på maskinen som jag fick låna att monica (Wilmas farmor.) Men jag har inga nålar så det blev lite svårt. Det får vänta... :(
Senare hoppas jag att jag kan följa med mamma och dom till furuvik på julsöndag. :P
Jag och Wilma iaf,, vet inte om sne va så sugen.
Plus att vi har kast med pengar!!! :'(
Förra året när vi gick där så sa jag till mamma, tänk! Nästa år går jag här med barnvagn och då är bebisen nästan ett år redan! Gud va fort de gick.. känns som igår jag sa det!
Då bara måste jag ju åka dit och gå där med barnvagn!
Inte kunde jag föreställa mej att man kanske inte skulle ha råd att gå där när man har en bebis! Hahahaha

Nej nu ska jag göra ett ryck!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej du har en underbar blogg och du verkar vara en helt underbar mamma.. Men vart har du tagit vägen du har inte skrivit på ett tag.. Kram kram

2009-12-27 @ 11:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0