fick en fråga..

.. av en anonym.
Om barnet va en flicka eller pojke.
Det vet man ju aldrig säkert, men dom sa att det va en flicka när vi gjorde Ultraljudet i vecka 18.
Så nu är det upp till bevis i dagarna här om dom hade rätt eller inte.
Vad tror ni? :)

Idag har jag gått 3 dagar över tiden och jag känner inte något speciellt..
Bara en massa sammandragningar men de har jag ju haft länge nu..
Vi kan ju hoppas på att de har börjat öppna sej iaf, så när de väl sätter igång på riktigt så går de fort!
Nu är jag så trött att det grusar i ögonen så nu ska jag stänga av den här datorn och krypa till kojs!

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Smilla

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 04:54:33
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0