2 timmar..

Jaha.. då har man varit vaken i 2 timmar utav den här dagen och än är det långt till kvällen. :P
Just nu sitter jag här i i tystaste huset i världen... Sne är och lämnar Wilma på dagis. :)
Sen ska jag duscha och vi skulle behöva åka och handla.. sen ska jag på mamma.grupp kl 13.
Men ska möta Jossan & Lukas i stan kl 12. :P
Så innan tolv ska jag alltså, duscha, fixa mej, åka till Willys och handla och ta bussen ner på stan.
Det blir toppen de... Undra när man ska hinna med att föda lite barn då? ;)

Börjar bli less på den här himla magen nu.. den är ju inte speciellt stor men den är ju hård hela tiden!!
Så den tar emot hur man en rör sej. :P
Jag släpper ju bitar utav slemproppen då och då det kanske betyder att jag håller på och öppnas?
HOPPAS!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas bebis vill komma snart.Str kram

2010-05-06 @ 14:46:33
Postat av: Stella

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 17:19:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0