2 maj.. ingen bebis!

Hej..
Nu har jag gått en dag över tiden och ännu ingen bebis i sikte.
Jag hade värkar, eller förvärkar igår... 3 tim på kvällen så kom dom med 8 min emellan.
Sedan gick jag och la mej och då avtog dom och jag somnade.
Va lite bitter imorse när jag vaknade och insåg att jag sovit som en stock hela natten,
hade velat bli väckt ca kl 05 av starka värkar för att sedan få föda den här envisa ungen.
Men ICKE.. jag vaknade kl 07.00 som vanligt av Wilma som va pigg och velade ha godmorgon vällingen, det va helt lugnt i magen.. Inte en samandragnings ens!
Under dagen har jag väl känt lite små obehag hela tiden men inget ont.
Har lite små sammandragningar nu också men inget smärtsamt.
Vi får väl se när den bestämmer sej för att komma. :)
Jag har iaf bäddat liggdelen till singelvagnen och jag har bäddat tvillingvagnen.
OCH jag har packat BB-väskan nästan klart. :)
Kamerorna (film&foto) är laddade med batteri och minneskort.
Jag börjar känna mej ganska redo ändå. :P

Jag har funderat lite på de här med bloggandet också...
Jag tror jag har bestämt mej för att byta blogg nu, tills bebis föds.
Tänkte att jag skulle fortsätta här tills bebis är ute och förlossningsberättelsen är publiserad.
Sen lämnar jag denna blogg som den är för att sedan bli aktiv på en helt ny. :)
Jag ska börja om från början!
Jag kommer att skriva ut den nya adressen här sen för dom som vill läsa.
Men känner att jag vill ha en helt ny, fin blogg där jag ska skriva precis som här, om min vardag som tonåring och 2 barnsmamma.
Men behöver liksom en nystart på det här med bloggandet känner jag.
Jag vill ju verkligen skriva om roliga stunder och jobbiga stunder med barnen och livet i övrigt.
Jag vill ju ha sånt kvar senare. :P
Men har totalt tappat lusten med den här bloggen då allt känns "huller om buller" här!
Så som sagt, jag startar en ny.. Med ny adress, bättre ordning med kategorier och mer blider och roligare och framför allt mer uppdateringar!
Men som sagt, jag blir kvar här tills bebis är född! ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kommer ju följa din nya blogg också =) Bebisen kommer när den kommer..kram

2010-05-03 @ 07:54:40
Postat av: madde

Lycka till Jenny :)

2010-05-03 @ 15:39:27
URL: http://madeleinekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0