Pengar idag.

Idag kom barnbidraget, och kontraken!! :O :D
Vi flyttar ju om 8 dagar.. :P
Skönt att vi fick lite extra inkomster den här månaden, lagomt till flytten..
Så att man kan köpa lite saker till nya stället :P

Jag va ju hos Bm också, jag har gått ner 3 kilo allt som allt sedan inskrivningen.
Men hade gått ner 8 kilo sedan senaste besöket.
Magen hade växt 1 cm så nu ligger mitt sf-mått på 29.
Det va ganska lite men alltid något. :)
Hon tyckte iaf inte att jag skulle behöva oroa mej eftersom jag har en vilding där inne..
Men fortsätter jag att gå ner i vikt och magen inte växer fortare så ska jag få göra en extra UL.
Men de är nog ingen fara.. så här va de ju med Wilma också.. att magen växte väldigt dåligt på slutet.
Dock gick jag ju iaf UPP i vikt då men.
Får se hur de ser ut nästa besök. SKa dit igen den 29.
Men i övrigt såg de väldigt bra ut allting, bebis hade hicka när vi lyssnade på hjärtat och velade inte ligga stilla.
Det bara small och spraka i den där apparaten, Men tillslut fick vi höra lite och dom låg på 160 den här gången. :)

Just nu sitter jag och äter lite mackaroner och köttfärssås, och dricker MJÖLK!! Mums...
Wilma sover middag ute i vagnen och tänkte att jag skulle fixa de sista på mej själv så att vi kan åka ner på stan direkt när hon vaknar. :P så jag slipper släpa in henne och klä av henne, vi ska träffa pappa en sväng på stan också, blir säkert en fika! :P Får se om jag hittar någon fint och nödvändigt också. :)

Nej, nu ska jag käka upp och läsa lite bloggar sen bär det av! HEj.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jag går sista året på gymnasiet och skriver mitt projektarbete om unga mammor. Tycker ni är otroligt starka och duktiga och imponerar på mig väldigt mycket :) Undrar om jag skulle kunna få ställa några frågor till dig angående just rollen som ung mamma? I så fall kan du väl skicka i väg ett litet mail till mig om du har tid <3 tack på förhand, kram emma

2010-03-19 @ 13:28:18
Postat av: Anonym

saknar dig gumman! hoppas du bebben, wilma och sne mår bra.

2010-03-20 @ 18:04:45
URL: http://emmawredh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du försöka lägga in ett inlägg varje dag? Snälla. Jag älskar din blogg :)

2010-03-22 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0