klagoinlägg!!!

huset är städat och sne står och lagar matlåda till imorgon medans jag har deckat efter städ i köket.
Jag mår skiiiiitt..... har ont överallt! Min kropp vill inte längre.
Jag har ont i hela jävla bröstet för att ungen inte får plats längre..
Jag har ont i knänen och hela benen för att, jag vet inte varför jag är väl feeeet!!
Jag är täppt i hela huvet och har lock för öronen...
Nu har det varit något fel på mej i över en månad i streck!
Nu får det fan vara nog!!!!!!
JAG SKA ALDRIG MER VARA GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag svettas hela jävla tiden och är anfådd jämt!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackare :/

2010-03-11 @ 21:42:22
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: cissi

Snorpan... ska jag påminna dig nästa gång du blir sugen på bäbis?

2010-03-13 @ 15:09:09
URL: http://fullthus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blir bra gumman

2010-03-14 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0