Hörni!!!

Sorry... gud vad jag känner mej dålig på de här med att blogga..
Men nu fick jag plötsligt en väldig blogg lust igen när jag såg att jag fått massor av kommentarer!! :D

Men nu är ju bara problemet de att vi kommer ha fullt upp med flytt..
Vi flyttar den 27 mars. Till en 2.a för att sne blev av med jobbet, som man visserligen har fått tillbaka..
Men eftersom han bara är och har varit vikarie hela tiden så är de osäkert månad för månad..
Så nu flyttar vi till mindre men också väldigt mycket billigare!!
Så att vi ska ha råd att göra mer saker och köpa mer saker. :P
Jag ska uppdatera flitigare så fort vi kommit iordning i nya lyan och med allt.
Just nu är det mycket!!
Och jag är i vecka 33 också.. gud va fort tiden går!
Jag ska uppdatera med magbilder också.
Men.. Min OCH Snes dator har kraschat, så nu lånar vi svärmors dator.
Men de blir inte långvarigt så vet ej hur mycket jag kommer kunna skriva.
Ska fixa min så fort som möjligt också.. MEN en sak itaget.
Först och främs flytt och fix in för bebisen..

Jag är snart tillbaka!!!
Tålamod gott folk, tålamod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0