BM idag..

Japp, som överskriften lyder så ska jag till barnmorskan idag..
Det ska bli mysigt att höra bebis-hjärtat igen!
Ska höra vad hon säger om min vikt också, jag har gått ner 8 kilo sedan inskrivningen?
Ska man inte gå upp i vikt när man är med barn? :P

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå, vi ska ta samma buss som sne ner på stan.
Den som går 10.15.
Så åker han till jobbet och jag och Wilma ska strosa på stan och se om vi kan hitta ett par gummistövlar och ett regnställ, slasket är ju på väg!
Sedan har jag tid på MVC 11.30.
Efter de ska vi kolla lite på dollar, behöver köpa en borste till Gizmo (katten) och ett halsband.
Och får se om vi får sällskap av madde också.
Och kanske jossan och lukas?

Aja, nu är de dags att börja röra på sej.

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Felicia

det verkar ju hemskt knepigt att du går ner i vikt istället för upp. Hoppas allt är bra bara Kram

2010-03-16 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0