11 dagar..

Hej.. Idag är de strålande sol och 0 gradigt! UNDERBART!
Jag älskar verkligen vintern men nu har jag fått så jag klarar mej känner jag,
nu är vi redo för vår och sommar! :)
Så himla skönt att inte behöva klä sej som en eskimå nå mer! :P
Wilma sover för tillfället middag och jag hamnade här! :O
Egentligen borde jag passa på att äta min lunch och rensa lite här hemma,
eftersom de är 11 dagar kvar tills vi ska flytta!! :D
Men hela skrubben uppe är fylld med kartonger så helt efter ligger vi ju inte.
Allt "onödigt" som man har är packat.
Jag har 4 saker kvar som jag tänkte hinna med idag innan sne kommer hem ikväll.
Han jobbar till kl 20.

* rensa byrån i hallen och packa det som inte ska slängas.
* rensa gardeboberna i hallen och slänga sånt som vi inte ska ha.
* se över datarummet och packa de som ligger löst!
* se över tvättstugan och försöka tvätta undan de som är smutsigt.


Sen för övrigt så ska jag städa så att de är fint här..
Men de ska nog gå fort för de är inte allt för stökigt iaf.
Men först.. MAT!
BTW så har jag gått ner 8 kilo sedan jag skrev in mej på MVC och jag är nu i vecka 34. :)
Men bebis och magen växer som dom ska. :P
Jag ska försöka hinna med att slänga in en magbild när jag knäppt någon. :P

Wilma växer så de knakar och pratar för fullt.
Min lilla troll-unge!
Kanske ska ge mej på att lägga in ett filmklipp någon gång i framtiden.

Nej nu ska jag äta pasta!! HEJS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt roligt att du kommit igång med bloggandet igen! Kram

2010-03-15 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0