Mitt 2009 i bilder!



Vi började på mamma gruppen!


Tillbingade en hel del tid med Anna och Wincent! <3


Anna och Wilma! <3


Tillbringade även mycket tid med Lukas och Jossan! <3


Blev gravid IGEN! :)



Skaffade katt, en knäpp-katt!



Wilma fick eget rum. <33



Jag fyllde 17 och hade fest. :)



Vi gjorde den största storhandlingen någonsin!


Vi köpte en ny Dubbel-säng, som vi knappt fick upp på övervåningen!


Vi hade en massa mysiga kvällar med te-drick och Beck!








Jag har umgåtts massor med nära och kära!! <33


Vi har planterat blommor!


Jag har bakat julfika.

Vi har varit på Stora Wall och ätit jul-bord.







Wilma-bus kom till världen!!!! <333333333



Wilma lärde sej att sitta.


wilma lärde sej att gå i gå-stolen.



Wilma lärde sej att gå och stå med stöd.


Wilma cyklade för första gången.:)


Wilma lärde sej att krypa.


Wilma lärde sej att klättra i trappan.


Wilma lärde sej att stå och gå helt skälv!








Jag har knäppt en massa fina kort på Wilma! <33



Vi har fått en tvättmaskin och torktummlare av snes mamma och pappa.-


Vi har bytt ut våran lilla bänkdiskmaskin till en fullstor! (Y)






Och jag har haft 4 olika frisyrer och hårfärger! :O
Som på sista bilden ser mitt hår ut nu också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0