hoppas på förbättring!

Hej, Wilma är sjuk så vi har fullt upp med att hålla henne på benen.
Hoppas jon blir frisk snart!!
Var in till södertull igår kväll för att hon hade varit dålig i 3 dygn.
Dom trodde att de va virus, kanske i magen. :(

Men men, pappa har varit här i helgen, och Tima och Stella.
Stella och Wilma leker så bra ihop! :) (Y)
Pappa sa även att han har en tele som jag kan få, som man kan blogga ifrån. (Y)
Hoppas att han inte glömmer att han sagt de nu bara. ;)
Då kommer jag att kunna blogga lättare när de inte krävs så mycket tid, slänga in ett mobil inlägg då och då lixom. :D Det blir nog bra.
Nu ska jag laga mat för nu är jag hungrig!!!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0