herregud hörrni!!

Dom där bilderna jag har lovat er ligger klara att ladda upp, men dom blev så många och jag ska absolut ha med alla så ska ladda upp när jag har tid!

Men som ni alla kanske inte redan vet så fyller ju min lilla bus Wilma 1 år imorgon.
Så vi har haft en massa saker att fixa med, handla, städa, baka... Ja, allt vad kalas innebär.
Men nu har jag landat här efter en dag med en massa bak, och lite gäster.
Pappa, Anna, Donny, Henke, Jossan & Lukas va här och firade Wilma iförskott idag.
Hon verkligen ÄLSKAR att öppna paket! :)
Imorgon kommer uppåt 24 gäster... Hur ska vi få plats?!
Och då är de ändå bara närmsta släckten! :O
Aja, finns de hjärterum finns de stjärterum! ;)
Jag ska egentligen inte sitta här utan ligga i sängen!
Jag är nämligen helt slut i kroppen och huvudet, och imorgon lär bli en ännu slitigare dag.
Bäst att vara utvilad.

Vid den här tidpunkten för exakt 1 år sedan så låg jag inne på förlossningen,
gapade och skrek om att jag velade snittas och när dom försökte få mej att ta EDA
skrek jag bara att ingen skulle få stoppa nån slang i mina ryggkotor!
Herregud va tiden går fort, jag minns ju de som igår! :O
Nu ska man snart göra samma sak igen, fråga mej inte hur man frivilligt sätter sej själv
i den situationen igen när man inte ens har glömt hur fruktansvärt smärtsamt det var!
huuuuha!! Jaja, hoppas de går snabbare den här gången.
Om ca en halvtimme så fick dom mej iaf att de den där himla EDA.n
Och kl 07.25 imorgonbitti så blir min lilla flicka exakt 1 år.
Värt varenda sekund av smärta, kanske är det därför man utsätter sej själv för detta omigen?
Troligtvis så är de för att man vet vad man får. :D <33

Nu blev det ett långt inlägg ändå.
Och undertiden jag satt och skrev på det här inlägget så kom våran
misse hem, han har varit borta ett dygn.
Skönt att ha honom hemma igen! :)

Fast jag har haft mycket att stå i och mycket att tänka på,
så av någon konstig andledning så har jag tänkt väldigt mycket på min tonårs-period.
Och ja, jag vet att jag fortfarande lever under min tonårs-period!
Men jag menar när jag va en riktig tonåring, skulle inte kalla mej själv en typisk tonåring idag faktist! :P
Men som sagt, alla som känner mej vet att jag va väldigt strulig och de är inget jag är stålt över!!
Och heller inget jag brukar tänka på, men idag har jag tänkt på det väldigt mycket.
Och faktist ska ni veta, jag är STÅLT över mej själv!
Att jag tog mej ur det livet som jag va så hemskt missnöjd med, som jag fortfarande inte kan prata helt ärligt om med någon, om hur jag verkligen mådde!
Den här bloggen skriver jag för mina barn och jag har redan innan jag startade bloggen tänkt att den inte ska innehålla fakta om mitt "tidigare" liv.
Men jag känner att jag vill att folk ska veta, att jag faktist har kämpat mer än vissa tror och vet och de är jag stålt över!


godnatt!

Kommentarer
Postat av: cissi

Du är bäst o jag är oxå stolt över dig - och himla glad att du blev goa, glada Jenka igen!!

2010-01-12 @ 12:02:22
URL: http://fullthus.blogg.se/
Postat av: lillemor

Jag är också väldigt stolt och glad över att du har lyckats komma över det svåra och bli glada Jenka igen. Mormor din

2010-01-18 @ 15:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0