blogga!

Hej, nu ska ska jag blogga lite.

Jag har ju äntligen fått upp alla bilderna från -09.
Hoppas ni blev nöjda med dom. :)

Idag jobbar sne på konserthuset, lite pengar iaf!
Han är väl klar runt 12-13 trodde han...
undra vad vi ska hitta på då innan han ska tillbaka dit sen då.
Packa lite måste vi iaf göra om vi hinner, vi flyttar den 20 feb! :O
Jag ska till mamma runt 17-18 tiden också på te-kväll.- :)

Nu sitter jag och väntar på att pengarna som jag laddade in på min telefon ska komma.
Det dröjer alltid så himla länge!
När dom är på sin plats ska jag ringa min käre mor och fråga vad hon ska hitta på
en sån här tråkig lördag, kanske skulle hon åka till barnenshus...
Kanske jag och Wilma ska fråga om vi får följa med så man får komma ut lite.

Nu har Wilma roat sej själv klart tycker hon.. nu står hon här bredvid mej och säger-
Maaamaaaa... med sin ljusaste snällaste röst..

Bäst att röra sej!

Hejjj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har du trappat ner på bloggandet igen.Tåkigt för oss som så gärna vill vara delaktig i din vardag och dina vardagssysslor:) Hinner du inte ett om dagen iallafall då? Kramis

2010-01-23 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0