vecka 30!

hej.. jag vet.. jag är SÄMST på att skriva men de finns inte tid!
Jag vill ha inlägg från även denna graviditet lika som med Wilmas men nu när Wilma finns så lägger jag hellre tiden på henne än på bloggen faktiskt. ;) Och när hon sover för natten så ska de städas och plockas här hemma. Mat ska lagas och ätas, de går en massa bra serier på tvn som ska ses och jag ska dessutom hinna med min kärlek också!
Och när Wilma sover middag på dagen så passar jag på att göra mej själv iordning om vi är hemma och annars är vi någon annanstans! ;) Så jag hoppas ni har förstående.

Men nu har jag iaf snart avklarat även vecka 30.
Bebis är de fullfart på och magen är jätteliten! :O
Ryggvärken är bättre också, precis som med Wilma.
Då hade jag foglossning från typ vecka 20 till 30 sen var den som borta. :P
SKÖNT!
Ska knäppa en bild på magen så snart som möjligt också. :)


Nej nu ska jag försöka få i mej lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas allt är bra med er =) och att bebisen växer som den ska ändå. Lägg in en magbild snart.Kram

2010-02-23 @ 14:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0