Frisk Wilma!

Idag är Wilma frisk! Skönt för Sne jobbar ju igen nu. :)
Jobbigt med min rygg när hon är sjuk för man måste ju bära henne typ hela tiden!
Så jag gruvade mej lite för det när han skulle börja jobba just när hon va sjuk men hon va ju som sagt frisk när vi vaknade idag! :P
Hon vaknade kl 06.00!!! :O
Och då somnade hon 20 över 22 igår, för de va ju strömavbrott i 2 och en halv timme och Wilma kan ju inte somna utan att ha fått välling först, och kall välling va ingen hit!
Men vi somnade om direkt efter fruskostvällingen i våran säng.
Sen sov vi vidare tills kl va 08.30
Då gick vi ner och tog ett bad för Hon hade bajsat ner hela sej och hela våran säng! :(
Sen åt vi frukost och busade och kollade på fiffi och blomsterfröna..
Hon somnade igen halv 12, och nu har hon sovit i en och en halv timme, tror hon är vaken nu.
Tycker jag hör henne diskutera med sej själv.
Skönt att få tillbaka rutinerna igen, dom försvinner lätt när man är sjuk.
Men nu ska jag gå och hämta ner henne för lite lunch..
Sen ska vi eventuellt ta oss in till clas ohlson och köpa uppladdningsbara batterier till babyvakten som har lagt ner helt nu! Dom andra är slut helt enkelt, men vi har ju haft samma i typ 8 mån nu! :O

Aja, lunch!!!

Kommentarer
Postat av: Barakids - uppdaterar om allt som har med barn att göra

God dag! Vi surfar runt till föräldrabloggar och vill passa på att tipsa om denna nystartade blogg som kommer uppdatera om allt nytt som har med barn att göra. Kläder, prylar, erbjudanden och rabatter

2010-02-03 @ 14:00:51
URL: http://barakids.blogg.se/
Postat av: tina

Hejsan, jag heter Tina och går sista året på gymnasiet. jag och tre andra gör ett projektarbete om unga föräldrar och undrar om du kan tänka dig att ställa upp på en intervju genom msn.



skulle vara snällt om du ger mig ett svar på hotmail eller i min blogg.



Tack på förhand =)

2010-02-03 @ 14:32:23
URL: http://trollungee.blogg.se/
Postat av: michelle

Hej Jenny!

Skulle baara tala om att nu ska vi få barn samma år igen :)

2010-02-03 @ 15:18:50
URL: http://sabinemichelle.blogg.se/
Postat av: tina

Jätte snällt =)



någon dag nästa vecka skulle passa bra. du kan adda mig på msn så kan vi bestämma någon dag och tid som passar båda =)

2010-02-03 @ 21:01:18
URL: http://trollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0