kommentar.

Jenny om Slempropp?!:
En sak som jag har saknat på din blogg är lite bilder på Wilma =) Lust att lägga in några? Sen har jag en annan fråga de står att du är 17 stämmer de? Du ser mycket äldre ut på bilden i mitten

Kram

Svar:

Jag hade så hemskt gärna lagt upp en massa bilder om jag bara hade några! :(
Vi är hemskt dåliga på att knäppa kort och om vi någon gång gör de så lägger vi aldrig in dom på datorn.. men jag har tänkt att jag ska samla ihop dom bilder vi har då jag vill framkalla dom så att jag kan sätta in dom i ett album jag börjat på!
Då när jag har samlat ihop våra bilder, som jag behöver en kabel som sne har slarvat bort i flytten för att kunna göra men så småning om så kommer den väl fram. Men då iaf, så LOVAR jag att jag ska lägga upp dom här. :D

Och ja,. det stämmer alldeles precis att jag är 17.. men inte länge till! ;)
Jag fyller nämligen 18 den 15 juni som är ganska snart! :D

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej de förklarar en hel del =) Men hoppas att de kommer lite bilder någon dag.. Du fyller 18 efter mig alltså.Kram

2010-04-18 @ 00:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0