ingen rubrik.

Hej!
Igår och idag har varit en ganska fullspäckad dag... fullspäckad med egentligen INGENTING men de flyter liksom bara förbi.

igår va vi på badhuset.. Jag, Cissi, Isac, Arvid, Herman & Wilma.
Gissa om Wilma älskar att bada, hon är helt galen och vill bara dyka hela tiden.
Hon är totalt livsfarlig att bada med, hon har ingen som helst respekt för vatten alltså.
Det gäller att man hänger med för hon är verkligen hel-vild.
Men de är ju sååå kul. :D
Efter badhuset åkte vi till Henke, Jossan & Lukas där Sne hade hamnat också.
Sen körde svärmor mej till legenden där de va minnesstund för eva-lena.
Sne åkte hem med Wilma.
Jag blev på legenden hela kvällen och sedan avslutade vi dagen med Sommaren med Göran som varken jag eller sne kollade klart på innan vi hade somnat som 2 klubbade sälar.

Idag har jag varit på mamma-grupp.
Civilförsvaret var där och lärde ut hur man ska betee sej om ens barn sätter något i halsen eller om det inträffar någon annan typ av olycka i hemmet, så nu är man lite utbildad. ;)
Efter gruppen så for jag hem och hämtade upp min Wilma och gick till ica och åkte med mamma till Cissi på lite te-kväll-. Mormor och Morfar va också där. Trevligt! :)
Sen när vi, eller sne rättare sagt, hade nattat Wilma så har vi bara suttit här och tagit de lugnt.
Kollat på bla Andra avenyn..
Nu är både jag och sne dödstrött och ska gå och sova..
Får bli en jönssonligan rulle att slockna till idag. :P

God natt!

Kommentarer
Postat av: E.

Hur dog hon? Tänkte på henne för någon vecka sedan när jag bara helt plötsligt kom ihåg en sak..

2010-04-08 @ 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0