Helt j***a slut!

Hej, har precis deckat i soffan efter en massa fix i vårat lilla kryp in.
Idag hade vi toaletten i fokus.
Nya väggskötbordet skulle upp, pappa va här och hjälpte oss med det så nu är det på plats.
Eftersom att det har stått på pappas vind sedan Donny var liten (Han är 8 år.) så hade det ju
"dammat" igen.
Så när det va på plats så torkade jag av varenda liten del.
Så nu riktigt glänser det om det. ;)
Sedan har jag fixat med alla saker och lagt dom på plats där i och så.
Sedan har vi skruvat upp badrums-skåp och hyllan på plats igen..
Jag har damsugit och putsat också!
Nu äntligen står allt på plats i badrummet och vi märkte hur lite plats de finns till alla mina
Smink och hår-prylar!!
Vi bara måste ha ett sånt där skåp under handfatet!
Får kolla på de.. :P
Sen får ja inte glömma att ringa till GG imorgon och fråga om en ny armatur till badrumsskåpet och till badrumstaket och till köket. Alla är trasiga!!
Hoppas dom fixar de snabbt. :S

Nu har sne dukat fram kvälls-fika till Wallander så nu ska jag slappa med ett glas oboy och en macka till filmen.
FAST vi egentligen har en massa att göra men jag orkar bara inte mer idag!
Jag skulle behöva städa både kök, vardagsrum och hall.
Hela huset med andra ord ;)
Plus hänga tvätt.
Men de får räcka med tvätt så tar jag resten i morgon.
Sne sköter ju iaf tvättstugan.. skönt för jag orkar inte bubba ut och in med en massa tvätt.

Ja,,, så va de ju den där magbilden också ja.
Jag ska ta en så fort jag kan! ;)







Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja uppdatera med magbilder..Hoppas allt är bra med dig.Kram

2010-04-13 @ 18:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0