...

Imorgon går jag in i vecka 40! :O
Herregud. idag är det 7 dagar, alltså precis en vecka kvar till bf.
Och än har jag inte fått fingrarna ur och knäppt någon magbild. :S
Måste köpa batterier till kameran först, men jag glömmer hela tiden!

Ikväll har henke, jossan & lukas varit här och grillat med oss.
Det va lite svårt att få grillen bra men tillslut hade jag och jossan lyckats fått köttet genom grillat.
Och j***ar vad gott det blev! ;)
Henke och Jossan hade köpt flintastek och jag & Sne hade köpt fläsk karre.
Till hade Henke och Jossan pommes, jag och Sne hade stekt potatis.
Sen gjorde vi en god sallad med feta ost och rödlök och grejer.
Så självklart tzatziki och bea-sås!
Så drack vi cider.. Mums vad sommrigt och gott de va.
Det va ju inte ens kallt ute ikväll, och det va huuuur härligt som helst när jag och jossan satt
där i kvällssolen och grillade. :D

Förövrigt så har jag storhandlat och bakat idag.
Så nu har jag alla skåp, kyl och frys välfyllda och i frysen finns även både mockabitar och äppelbullar.
Har bunkrat upp inför när bebis är här och folk kommer och hälsar på.
Då ska jag bjuda på mockabitar och äppelbullar ;)

Äppelbullar har jag aldrig provat förut så de va något nytt.
Dom är vanliga bullar fast dom är fyllda med äppelmos blandat med kanel.
Dom blev faktist helt ok.. :)

Nej, nu är jag så himlans jädra trött så nu ska jag kolla på något avsnitt eva & adam sen sova!

HEj!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ingen bebis än va? Hoppas allt är bra med er.Kram

2010-04-28 @ 21:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0