stel

Igår va emma malin och anna här.
Vi tittade på en film som emma hade med sej, när hon och jag dansar på hennes 11års kalas! HAHAHAHAHAHA
Sen kollade vi lite på en film som jag har sen björsjötiden.
Efter det så lagade Emma och Malin någon god kycklingrätt som jag mådde för illa för att äta just då men som jag smakade senare på kvällen och de va mumsigt.
Sen kom mamma och skulle kolla på filmen från björsjö och dricka te.
Vi började kolla, så knackade de på så kliver Cissi också in! :D
Så hon kikade också på filmen med oss.
Vi skrattade lite sen kollade vi på kändisdjungeln och ensam mamma söker.
Sen åkte dom hem med Anna stannade kvar och vi kollade på nothing Hill som började efter ensam mamma söker.
Den är ju sååååå romantisk!! ;)
Sen åkte Anna hem och jag och sne spelade lite mario kart. :D
Sen gick vi och la oss för jag va sååååå himla trött!! :)

Nu på morgonen har jag busat för fullt med Wilma och hon har skrattat en massa.
Tillochmed med ljud!! ;)
Hon har 4 tänder nu också. 3st i rad nere och 1 uppe. :) hahaha.
Hon är lite annorlunda min dotter, hennes tänder kommer i Oorning.
Nu sover hon middag iaf och jag passar på att sitta här.

Sitter och tänker på att jag borde fylla i hennes mitt första år bok.
Ska nog kika lite i den nu.. klippa till lite kort och klistra in dom :)

HEjs!

Kommentarer
Postat av: cissi

åh det var så mysigt hos dig igår!!får komma tidigare nästa gång så jag hinner leka med Wilmis!!

2009-09-14 @ 19:40:24
URL: http://fullthus.blogg.se/
Postat av: Novalies mamma

Hello!

Har en frågestund i min blogg nu.

Skulle vara kul om du slängde in en fråga som jag sedan kommer att svara på =D



Jag svarar på ALLT!



Kram

2009-09-17 @ 12:03:13
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Louise&Julia

Hejsan, Vore trevligt om du kunde maila mig. Så berättar jag mer sedan varför jag skulle vilja ha tag på dig. [email protected]

2009-09-24 @ 12:57:22
URL: http://blondiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0