Hihi..

Många som undrar och några som vet vad hemlisen är! ;)

Nu sitter jag och väntar på hamburgetallrik från amigo!
Jag är såååååå hungrig och fick nåt ryck att jag bara skulle ha max..
Men det va ingen som kunde skjutsa oss dit.
Så jag ringde pappa och fråga om han hade lust att bjuda oss på max.
Men inte hade han nån bil eller.
Men han skulle betala det iaf!
Så jag fick nöja mej med hamburgetallrik från pizzan!
Hoppas den är lika god här som på bomhus pizzan. :)
Så sa jag att han skulle köpa sockerdricka på ica. (VASA)
Den är sååå god! Har ni smakat VASAS sockerdricka?
A Men iaf så va jag grymt sugen på den. Men självklart va just den slut!
Kanske bara för att den är så god? ;)
Men så då blev de tropiskafrukter ist.. Icas. :)

Så nu vet ni.. Min lunch:
Hamgurgetallrik med pommes och ostburgare.
Icas tropiskafrukter läsk!


ÅÅH! Jag plågar mej själv med detta.
Varje gång jag tänker på mat så kurrar de så hårt i magen så jag får kväljning!
Jag är sååå himla himla hungrig!!!!!!!!!!!!

Jag svälter!!!!!!!

Panik! Jag blir så akuthungrig hela tiden.. Inte så att de smyger sej på utan..
Antingen så är jag mätt eller vrålhungrig!

MAAAAAAAT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha stackare ah jag ahr också fått nå jävla nojja för max mat!

2009-09-05 @ 16:10:46
Postat av: Anonym

YOU AND ME NEXT SUMMER JENNY :D och lekparken!

2009-09-07 @ 08:37:50
Postat av: Sara

Är du med barn igen? :D

2009-09-08 @ 19:55:10
Postat av: Karro, Mamma till Liam bus<3

En till bebis på gång ? : )

2009-09-12 @ 14:00:33
URL: http://karroh.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0