Slapp dag.

Idag ska vi slappa!

Wilma sover middag nu och jag sitter här.
Vi har tagit ett bad tillsammans tidigare idag,
medans Wilma satt kvar i badet passade jag på att noppa ögonbrynen och göra en ansiktsbehandling. :)
Det är mammalyx det! ;)
Jag känner mej så himla fräsh nu..
Anna kommer hit snart, hon skulle slinga håret först bara! haha.
Hoppas Wilma sover länge nu för hon ska få vara vaken lite längre än vanligt ikväll för att vi ska till min mormor och drick te :)
Och dessutom så verkar hon ju inte kunna somna när hon inte har träffat sne på hela dagen, han slutar kl åtta så hon får väl lägga sej efter det då.
Igår när mamma va här och vi skulle dricka te och kolla bonde söker fru blev det inte riktigt som jag hade tänkt mej.
Jag gjorde allt i vanlig ordning.. badade, gav välling här i soffan och gick upp med henne i sängen, men det va totalt omöjligt!
Hon brukar aldrig krångla! Aldrig!
Men igår gick det bara inte att få henne att sova.. Jag fick springa upp och ner några gånger först men hon bara skrek och satt sej upp igen, jag provade att buffa henne till ro.. Men ingenting fungerade.
Mamma försökte också men det fungerade inte heller:/ Så hon fick komma upp igen! :O
Dummt av mej men hon va totalt omöjlig. Jag försökte i 30 minuter sen gav jag upp.
Så när sne kom hem efter kl 20 så va Wilma fortfarande vaken, ingen va lyckligare än henne när hon såg sin kära pappa. :)
Men sen när sne hade busat med henne och gick upp med henne i sängen så gnällde hon till engång sen sov hon.
Hon saknade uppenbart honom. :D

Aja.. blev ett långt inlägg om egentligen ingenting.

Juste.. Hon gjorde en snygg vurpa igår också..
Katten låg i mammas knä och njöt, så kom Wilma och skulle äta på hans svans.
Han säger ju aldrig ifrån till henne så han låg kvar medans Wilma vägrade sluta suga på hans svans.
Tillslut fick han väl nog ändå, så han reste sej och skulle hoppa ner på golvet.
Wilma blåhöll hans svans när han hoppade över axeln på henne för att komma till golvet.
Ni kan ju räknade ut hur det slutade?
Wilma flög med i hans hopp och det vart plattfall bakåt, hon landade på katten iaf. hahahaha
Det såg så himla kul ut och hon blev riktigt rädd!
Ändå stog hon och sög på hans svans när jag kom in i vardagsrummet idag. hahahaha
Hon lär sej minsann inte av sina misstag heller! :O

Nu ska jag fixa lunch, magen kurrar!

hej

Kommentarer
Postat av: Bella

haha! jadu, vad ska man säga? xD

2009-11-19 @ 14:59:01
URL: http://isabellapetterssons.blogg.se/
Postat av: C

Det är väldigt irriterande när du har vit text här på kommentarerna. Skulle uppskatta om du ändrade=) Och en fråga till.. Till vart ska man skicka dagens fråga om man har en sån?:)

2009-11-19 @ 19:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0