sjuk :/

hej. Sitter här och äter en isglass för att jag har så himla ont i min hals.
Sne har varit hemma från jobbet idag för att jag mådde så dåligt imorse!
Han har varit en ängel idag, tagit hand om Wilma hela dagen och jag har bara legat på soffan och kollat runt på datorn och tv.n hela tiden.
Jag har för en liten stund sedan samlat lite krafter för att busa lite med Wilma så vi lekte lite på golvet innan det va dags för henne att bada. Nu är hon nybadad och ska snart få hoppa i säng, välling först bara! :)
Hon är en hejjare på att gå nu också. :) Nu går hon typ hela tiden, och fort går det också. ;)
Vi skulle ju ha vaccinerat henne mot den nya influensan idag men vi glömde bort tiden också får gå dit imorgon ist.
Vill ju att hon ska vara skyddad då sne jobbar på sjukhuset och städar och kan dra hem vilka baciller som helst.

Det är sååå mysigt här hemma nu, tror nästan att jag måste knäppa lite kort och lägga in för att visa er.
Ska försöka komma ihåg att fixa det.

Om tio minuter börjar Biggest looser, det ska inte missas.
Efter det är det ullared och sedan grannfejden.
Verkar som att kvällen är räddad, soffan med täcke och kudde en massa isglass några bra tv program,
OCH självklart min älskling! :)

Magen säger MAAT, igen också.
Får se om vi kanske kan koka ihop nåt?

Nu sover Wilma och jag ska ladda inför tv-programen.
HEjs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

samma här jenken! jag gick hem tidigare från jobbet igår. hostar som en gammal farbror på nätterna! lyxigt med hemma-man då! själv hade man fullt upp som vanligt...

2009-12-01 @ 09:11:06
URL: http://fullthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0