Ny kategori.

Den nya kategorin "dagens fråga." Är fixad! :P
Bara att klicka på den kategorin här till vänster och då kommer alla dagens fråga, inlägg upp! :)

Vi har varit vaken i snart 2 timmar här hemma och vi är på jättebra humör idag både jag och Wilma.
Vi är utvilade efter en sammanhängande nattsömn! :)
Wilma sov 12 timmar utan ett pip inatt.
Kanske kommer vi in i dom bra rutinerna igen nu? Hopppas!!!
Hon har ju varit så svår att lägga nu om kvällarna. :/
I förrgår så tog det hela 2 timmar av buffning och lugnande prat innan en hysterisk Wilma somnade.
Jag och sne var så trött i skallen efter det så fattar inte! :O
Igår började hon likadant, men då sa jag att nu går vi upp tillsammans så står vi utanför hennes dörr så går vi in varannan gång och lägger henne på kudden och ger henne nappen och filet.
Så så gjorde vi och det tog kanske 10 min så hade vi tröttat ut henne och hon somnade.
Skönt!
Vi kollade på grannfejden igår så var det från järbo!
Det är ju inte lång här ifrån. :)
Hahaha..
Nej nu ska jag inte sitta här mer, nu ska jag busa med min glada Wilma! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte smart idé :)

2009-11-24 @ 20:18:28
Postat av: Dagens fråga!

Jag undrar om wilma har fått tänder.. Hur många och när?:)

2009-11-24 @ 21:15:32
Postat av: Anonym

hahaha, järbo är så bäst

2009-12-03 @ 00:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0