Ny design.

Hej! Som ni ser har jag ny design. :)
Min fina älskling hjälpte mej den här gången! (Y)
hoppas att det är lättare för er att läsa inläggen nu. :)
Det va ju några som kommenterade förut att de va lite svårt att läsa när de va svart med vit text.
Så jag gjorde tvärtom helt enkelt. :D

Idag har dagen bara flytit på..
Vi hade tid hos bm kl 09.15
Så vi åkte dit och jag fick lämna blodprov!
USCH!! men de är väldigt skönt att de är gjort nu.
Nästa tid vi har där nu är inte för ens i januari, då vi ska börja mäta magen.
Vi har ju äntligen bokat tid för UL nu också! :D
Den 4 dec, spännande!!
Idag går jag in i vecka 17.

I onsdags tog wilma sina första steg också!
precis på sin 10 månadersdag. :)
Nu kan hon gå ganska långa streckor men hon är lite feg och sätter sej på huk för de mesta.
Men nu står de inte på innan hon knallar!

Idag blev det en hemmifrån-dag.
Vi åkte hem efter BM och käkade frukost (jag kunde inte äta innan för jag va nervös!)
Så jag och Wilma tog bussen hem och sne gick till jobbet.
hemma käkade jag och sen tog vi bussen till kastsjö och hängde med Wincent och Anna.
vi käkade lunch ihop och sen tog vi en promenad till Liams (min lillebror<3) skola och hämtade honom.
Så gick vi hem till cissi och kidzen och drack te.. Sen gick Anna och Wincent hem och vi stannade kvar.
Sen tog vi en promenad över till mamma jag och Wilma och så fick jag mat där. :)
Spagetti och köttfärssås! :D MUMS! (Min mamma för världens goáste!)
Sen skjutsade mamma hem oss tills de va läggdags för Wilma.
När hon hade somnat kollade jag på biggest looser.
Nu rullar ullared i bakrunden och jag tycker inte de är så himla bra så jag kikar lite här.
Sne kom nyss hem från jobbet (han jobbar kväll den här veckan.)
Och nu ska vi mysa i soffan till grannfejden som börjar om en kvart på 3:an! :D
Nu ska jag duka fram kvällsfika...

hejs!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men gud vad kul!

Men snart blir det svårare att hålla koll på henne när hon har spring i benen :D

2009-11-16 @ 22:27:04
URL: http://lottamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0