Hej..

Har mejlat till blogg.se och frågat vad som är fel med min blogg men ännu inte fått svar. :/ hoppas de fixas snart. Ni är dåliga på att komma med frågor hörrni!! hoppas på nån mer fråga att svara på snart. :) Vi kom nyss hem från mammagruppen, nu ska vi snart ta lite kvällsfika sen ska Wilma hoppa i badet och sedan i sängen. mamma kommer hit senare också, vi ska dricka te och kolla på bonde söker fru medans Wilma sover och sne jobbar kväll. Tur att jag har en mamma som kan hålla mej sällskap. :) Nu ska jag gå och fixa macka till mej och Wilma! :P hej

Kommentarer
Postat av: Theresia

Hörru, vi måste ses snart! :)

Postat av: Cajsa

Jag har precis börjat läsa din blogg :) jätte mysig, fortsätt så ! ;D

2009-11-18 @ 19:48:22
URL: http://passionsredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0