fixfix..

Jag ska verkligen kolla upp det där med att fixa så man kan blogga från mobilen.
Tänk er va simpelt att sitta i soffan och se på ett bra program och sen i pausen bara kunna skicka iväg ett kort litet inlägg.. Men det är väl lika enkelt om man har laptop tänker ni..
Men då måste man ju ändå starta datorn och den tar plats och sånt jobbigt.. Tänk va enkelt med en mobinlägg bara.
Som att skicka iväg ett sms. :)
Då lovar jag er att det skulle bli mer inlägg av mej.
För det är tiden att sätta sej och starta datorn och skriva de är det jag inte tar mej tid till.
Just skrivandet är inte de som är jobbigt.. det är allt annat. hahahaha
Guuuud va jag är lat va? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0