..

Hejsan!
Jag hade fått några kommentarer, där det bland annat stog att jag ska skriva mer om vad vi gör också inte bara dagens fråga. Självklart ska jag göra det, tiden är lite knapp ibland bara! :)
Sen fick jag även ett tips om att jag skulle skapa en "dagens fråga." kategori, vilket jag tyckte va en mycket bra ide och det kommer jag att göra! :)

Igår var vi på stora vall på afternoon tea.
Vilken bra grej för våran te-drickar släckt!
Det va jag, mamma, cissi, mormor, mormorsmor, Janet och Anna som va med.
Riktigt trevlig!
Det kostade 129 kr.
Då fick man välja 3 olika tesorter som man fick i lösvikt till sitt bort tillsammans med en kanna med hett vatten.
Så fick man sånna där små "örngott" som man fick göra egna tepåsar av.
Så var det buffé med en massa sötsaker! :D
Och scones! *mums*
Alla olika smaker marmelad och allt, gud va vi åt!
Jag drack 3 koppar te, och hämtade säkert 3 omgångar från buffén.
Vi satt där och bara åt och drack i lite mer än 2 timmar!!
Det va absolut värt 129 kr och det kommer vi göra om, prova ni också om ni är te-älskare! :D

Idag är Wilma en sjukling.
Hon snorar och hostar och nyser.
Nu ligger hon nerbäddad i vagnen och sover så skönt.
Jag tycker så synd om min lilla bebis när hon är så förkyld.
Hoppas att hon slipper feber och sånt jobbigt.
Men så att i dag blir vi bara hemma och tar det lungt.
Det är så mysigt här hemma nu, lite mörkt och burrigt och lite tända ljus.
Det luktade jul i hela huset när jag kom in från att hade lagt Wilma.
Så är det fint och städat, damsuget och allt! :D
Nu trivs jag och känner inget behov av att komma hemmifrån! :)

HEjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0