dagens fråga.

Dagens fråga om dagens fråga!:
En personlig fråga.. Fick du mycket och stora bristningar när du var med barn? Eftersom koppen kanske inte var så stor innan? Dom är jag livrädd för.. Och att dom ej ska gå bort. Sköt om dig!


Svar:

Hej. jag fick bristningar på magen, pullan och insidan av låren.
Det är inte mycket och dom är inte särklilt stora men dom syns och det är frustrande.
Men dom har ju också bleknat en hel del! Vilket är super skönt! (Y) :)
Jag är väldigt rädd att hela jag ska bli en hel bristning nu när jag ska gå igenom en till graviditet så tätt och förmodligen kommer bli mycket större än med Wilma då jag är större innan den här gången eftersom jag fortfarande inte blivit mitt riktiga jag i kroppen efter henne.
Men det är ju värt de! ;)

Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill inte bara ha dagens fråga.. vi vill även veta vad som händer med dig och din familj:)

2009-11-22 @ 21:50:17
Postat av: Anonym

Jag glömde säga att du borde skapa en kategori som "dagens fråga".. Det skulle vara kul att kolla tillbaka senare. Kram /C

2009-11-22 @ 21:52:40
Postat av: SV

Hur många har du haft sex med o har du varit otrogen någon gång?

2009-11-23 @ 08:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0