Blogga flitigare!

Nu har jag tänkt på det där med lösenord.. Men de känns så trist.
Det är ju kul när det är många som läser min blogg.
Jag ska göra mitt bästa för att dela med mej av min vardag till er.
Men tiden räcker bara inte till ibland.

Och jag har haft en så kallad "svacka" nu i höstmörkret.
Jag har känt mej så himla nere och ledsen, och de är sånt som är svårt att dela med en massa människor som jag inte ens vet vilka dom är. Jag har ju inte en aning om vilka som läser min blogg.
Men nu känns det bättre igen, och jag ska verkligen försöka att skriva så öppet som möjligt om vårat liv.
Men ni får gärna hjälpa till att göra min blogg intressant.
ställ frågor så jag har nåt kul att skriva om! :D

Jag har funderat på om även jag som många andra ska börja med dagens fråga.
Att jag svarar på en fråga om dagen.
Och då kommer jag att plocka ut den fråga som jag tycker är viktigast att ta upp här på bloggen.
Om jag har mer än en fråga det vill säga.
Men innan jag kan dra igång de tror jag att besökarantalet måste stiga en aning igen. haha
Men vi kan väl testa...?
Viktigt är också att frågan absolut inte behöver handla om mej och mitt liv utan kan också vara saker som tex-
vad mina åsikter är kring ett visst ämne och sånna saker... de behöver lixom inte handla om mej som ung mamma utan mina tankar överhuvudtaget..

Om ni tycker att detta skulle vara en bra idé och vill att jag ska börja med detta så är de upp till er att ställa frågor! :D
Vi börjar NU!
Jag svarar öppet och ärligt på alla frågor.

Kommentarer
Postat av: Lollo

1: Hur var du som person innan du fick din dotter?

2: Vad tyckte släkt och vänner om dina graviditeter?

3: Hur visste du att du hade mjölk i brösten?

4: Tänker du aldrig på att du kanske vill ha en annan kille? jag menar nu när du har barn och allt med honom så är det ju inte bara att göra slut om nu känslorna tar slut eller så.

5: Vad är det bästa hos dig som person?(Som du själv tycker)

6: vad är det sämsta?

7: Hur har du förändrats sen ditt första barn?(Bra/dåliga saker)

8: hur lång tid tog det innan du gick på fest igen efter Wilma?

9: Vad är det jobbigaste med att ha barn?

10: VAd är det jobbigaste med att vara gravid?

11: vad är det bästa med att ha barn?(Och att vara gravid)

12: Om du fick ändra på något i ditt liv vad skulle det vara och varför?

13: Om du inte hade barn hur skulle din vardag se ut då?

14: Hur många av dina vänner som du hade förre Wilma har du kvar?

15: Har aldrig du och "sne"? gjort slut någon gång?

16: Hur många gånger har du vart gravid?

17: Har du provat någon drog?

18: Har du rökt nångon under någon av grviditeterna?

19: Hur gammal var du första gången du hade sex?

20: Hur blev ditt sexliv när du var/är gravid?( Har du ökad sexlust eller försvinner den? Och om du hade sex när du var höggravid vilken ställning va bäst)



Vill bara säga att jag älskar din blogg och har värkligen inget emot dig, och dom frågorna jag har ställt är inte för att kunna dömma dig utan för att jag är nyfiken och vill gärna se vad andra svarar :)

2009-11-17 @ 00:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0