Tvättstuga och disk!

Hej.
Igår började vi fixa i köket eftersom de såg ut som ett bombnedslag där inne..
Kom ju på att GG skulle komma och byta köksfläckten och eletrolux skulle komma
och kolla spisen dom 2 plattorna längst fram blir ju bara halv varma..
Men de va inge fel sa han! :S
Får väl se om de funkar nu då, annars får jag ringa igen.
Men fläckten är dit satt iaf! Mycket finare än den gamla risiga!
Men tillbaka till köket..
Vi började iaf röja där igår kväll.
Sne hade hämtat bänkdiskmaskinen igår också..
Så vi kopplade ur den stora som va totalt värdelös och gammal.
Det va ju inte konstigt att den inte diskade rent iaf!
Helt igenslammad!!!
Iaf så höll backman sne och jag på med den där diskmaskinen länge för vi
fick ju aldrig bort alla slangar och skit..
När vi va klara va de så jävla skititgt i köket och BLÖTT!!
Och vi som inte har nå städsaker här..
Vi gick ut i tvättstugan och lånade där.. hihi..
Vi passade på att boka en tid också..
Idag kl 13.00-16.00.
Ska bli skönt att få lite rena kläder igen! :D
Sen ska väl diskmaskinen gå på högvarv också.
Så vi har nå porslin att äta på och med och dricka ur.. :P

Nej nu sover Wilma så nu ska jag väl ta tag i disken! :(
Usch.. Men men.. de måste göras.
Sen ska tvätten sorteras och samlas ihop framförallt!
Nej.. nu drar jag! hejdå!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tar du inte kort på nya lyan och lägger ut..?

2009-05-12 @ 12:49:02
Postat av: Anonym

jag vill också se bilder på nya radhuset! :)

2009-05-14 @ 18:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0