R.I.P Jozephine.

Jozephine Abrahamsson!
Jag kände inte henne eller nånting så folk kanske tycker att jag är fjantig när jag säger att jag faktist blir ledsen när jag tänker på det som hände med henne.
Hon är den första i min släckt som går bort när jag lever.
Har suttit och tittat på bilder och videoklipp på facebook där hon bara är så full av liv!
Hon var min mammas kusin.
Och när jag ser bilderna och klippen på henne tycker jag att de är synd att jag aldrig fick chansen att träffa henne,
hon verkade vara en sån himla glad tjej!
Jag tänker på hennes nära och kära, Curre, Joanna, Hannah, Framför allt hennes son micael som förlora sin mamma vid 6års ålder! och många fler!
Jag tycker att det är så tragist!
och jag blir arg på att sånt här får hända!!

SÄG NEJ TILL DROGER!!

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Hej. Vill bara säga att jag umgicks med Jozzan för många år sen å det är tråkigt att du inte kände henne, hon va verkligen speciell.. en sån människa som gör stora avtryck i folks liv. Hon är saknad :(

2009-07-18 @ 18:39:54
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0