Plus i kassan!

<--------- Här ser ni har jag lagt in en "länk"
klicka på den och ni kommer till en gratis sida som jag har varit aktiv på ett tag nu.
Den fungerar faktist. Jag har inte kommit upp i några jätte summor, men lite extra små pengar skadar ju aldrig.
PROVA! Det är rätt kul också :)


Kom igång med Plus i kassan  Nu är det bara en stor del kvar på Plus i kassan. Om du ska köpa något på Internet, kolla först om företaget finns på Plus i kassan. Plus i kassan har samarbete med över 300 företag på Internet och erbjuder bra rabatter på allt du köper. Tjäna pengar på köp Vi ska inte gå igenom alla företag som finns på Plus i kassan. Du hittar alla företag under Företag A-Ö eller med sökfunktionen uppe till höger. Här under visar vi några av alla företag som finns på Plus i kassan. Klicka på bilden för att se hur mycket rabatt du får när du handlar genom Plus i kassan.





Hade fått 2 kommentarer om att ni vill se blider på nya lägenheten.
Det ska ni så fort vi kommit iordning och jag har hittat våran kamera igen! hahah...
Men de kommer, fortsätt håll utkik :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0