Jag har tagit sats!

Hihi, nu kände jag mej lite påhittig med rubtiken!
Jag har nämligen skaffar gym kort på just SATS.
Äntligen ska jag komma igång.

Idag har sne vart ledig för han ska jobba helg! :(
Borta på min första morsdag och allt :(
Men men..
Jag har iaf införskaffat mej lite saker som kändes nödvändigt nu.
Ett par träningsbyxor, en sporttopp, ett träningslinne och ett par träningsskor! :D
Efter stan drog jag hem till mamma på tekväll, lika trevligt som vanligt! :D
Sen fick jag åka med janet till stan för jag missade bussen :(
Träffade Hannah och hon följde med mej till SATS för jag skulle på
Personlig handläggning i gymmet.
Nu är jag väl förberädd och vet vilka maskiner jag ska andvända för att uppnå mina mål.
Känner mej grymt moriverad!
Ska skola in Wilma på barnpassningen där imorgon också.
Ska åka ner till kl 11.00 tänkte jag skola in henne och sen gå upp till gymmet och köra lite.
KUL!! :D

Nu ser det ut som ett bombnedslag här hemma!
Nu är allt från gamla lägenheten här.
Jag kan inte fatta hur vi har fått plats med allt det här i våran lilla trea?
Man har helt klart mer saker än vad man tror!
Och det blir ju inte bättre av att sne ska jobba helg som sagt!
Men men.. var sak har sin tid.
Det är iaf inte smutsdisk och smutstvätt överallt.
Det är bara alla dessa saker.
Och i morgon ska jag eventuellt åka och hämta hallmöbler med pappa som vi ska få av min farbror.
Ännu mer saker!!!

Men Wilma sover iaf i ett eget rum nu. :)
Hon är så stor min lilla tjej!
Hennes rum är iaf klart och verkligen hur mysigt som helst.
Vi var på ikea igår och köpte de sista som fattades.
En rullgardin, gardiner, en taklampa, en nattlampa Och en blomma till. :)
Tänkte ta lite kort och lägga in sedan.
Så ska ni få se hur mysigt min lilla skatt har det.
Det är så skönt att hon sover hela natten!
Händer väl att hon vaknar nån gång när hon tappat nappen men då är de bara att stoppa in den igen så somnar hon om.
Himla skönt.

I helgen ska jag och jossan (min kompis som är lika gamal som jag som fick en son 11 dagar efter att vi fick wilma)
hitta på något skoj. Kanske blir så att hon sover här med lillen så vi kan äta gott och snacka skit hela natten.
Det vi är bra på med andra ord. :D
Ska bli väldigt trevligt. :)


Nej, nu ska jag gå och testa mina träningskläder och packa träningsväskan för i morgon. :D
Nu jäklar blir det ändring på det här slappa fetto livet!

Hejs.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0