Ingen rubrik.

Nu var det verkligen 1000 år sedan jag skrev.
Men vi har haft fullt upp, så jag har helt enkelt väntat med att
blogga tills de lugnat sej.
Vilket är nu! Kl 02.04 hahaha..
Nu bor vi äntligen i vårat radhus och har kommit i någolunda
ordning, det går att leva här iaf..
känns skönt!
Imorgon eller senare idag kanske jag ska säga kommer mamma och
ska hjälpa mej att packa upp de sista :)
Hon har ju flyttat så mycket så hon har ju rutin på de där! ;) hihi..

Wilma blir så himla stor!
Hon är redan hela 4 månader.
Idag fick hon smaka lite banan! :O
Hon gillade smaken men inte konsistensen.
Hon grimarserade och greja men sen velade hon ha mer ändå..
Hihi min lilla tokunge! ;D
nu har hon sovit i 5 tim i sträck utan att vakna!:)
ska se om hon sover hela natten i natt kanske?
Hon äter vanligtvis 1 gång (ist för 2 som de va sist jag skrev)
om natten nu.
Mitt mål är att hon ska sova hela natten.. sammanhängande.
Helst 12 timmar.:)

Klockan är ju som sagt över 2 och jag funderar på att gå och
tvätta mej och borsta mina gaddar och sen krypa ner bredvid min
drömprins (A) som ska kliva upp och gå till jobbet om 2 och en halv timme.
Han har sovit sen kl 22.00 han :P
Jag ska ju kliva upp och ta hand om min dotter vid nio tio tiden jag också.
Så jag kanske borde ta mitt ansvar och sova en skvätt jag också.

Japp så får de bli!
God natt alla.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om mina nya tävling

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0