första träningstillfället.

Idag har varit en vääääldigt lång dag!
Vi vaknade vid nio.
Wilma fick vällning och gröt sen efter att jag hade fixat mej drog vi iväg till sats.
Var nere till elva och jag skolade in Wilma på barnpassningen. :D
Det va ju inga problem, hon är ju så social min lilla tuss.
Sen gick jag iaf upp till gymmet.
Tränade lår, rumpa, mage, rygg, axlar, kondition.
Och sen sprang jag på bandet med fett förbrännings programmet.
Kände mej nöjd med mitt första försök! :D
Det gick jättebra, sen gick jag och duscha och basta.
Lite mammalyx det där endå.
Och eftersom att jag hade hoppat över fruktosten så gick vi ner på stan
efteråt och jag köpte en kyckling och fetaost sallad i salladsbaren.
Sen tog jag med den och gick upp på söder där cissi jobbar.
Snackade lite med henne och vi bestämde att jag skulle åka hem till henne och
vänta på henne där, hon slutade om 40 min.
Så jag åkte dit och satt i lugn och ro och åt min sallad medans Wilma sov.
Kände mej jätte duktig eftersom att jag både tränat och ätit nyttigt.
Sen bar det av till mamma när cissi hade slutat.
Där sprack min nyttiga dag!!
Där bjöds det på bulla och tårta. :(
Sen har de bara gått utför.. tacos och godis och läsk har jag nyss tyckt ner i min nu överfulla mage!
På mån ska jag träna igen iaf.
Då ska sne följa med också.
Core ska vi köra, mage och rygg träning!
Ska bli kul. :)
Pappa var hit en sväng också, trevligt att träffa honom en sväng.

Det va meningen att Moa och Elwin skulle komma men hon har inte dykt upp,
inte hört av sej och jag får inte tag på henne :/
Aja, gissar på att jag borde sluta vänta.

Imorgon är det lördag och sne ska jobba.
Undra vad jag och Wilmutt ska hitta på då?
Jag vet iaf att kl 20.00 ska vi se på robinson finalen med
Madde. Får väl se om kanske mamma och cissi och dom är med också?
Ska bli spännande.
Men vad som händer under dagen återstår att se!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glömer du bort din blogg eller? världens sämsta uppdatering...!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-21 @ 00:11:35
Postat av: Anonym

Jag saknar också en uppdatering!

2009-06-30 @ 10:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0