bloggtårka pg.a familjekris!

Jag har inte bloggat nu på väldigt länge.
Denna gång har jag en vad jag kallar giltig anledning!
Jag och Sne har gjort slut.. :( och sedan blivit ihop igen. :)
Det var jag som gjorde slut och det för att de inte varit bra mellan oss på väldigt länge! :'(
Nu känns allting mycket bättre! :D
Vi har fått en nystart då vi verkligen rensat luften och pratat ut om precis allting.
Han vill inte leva utan mej och inte jag utan honom heller.

Det finns saker som man aldrig kommer förlåta sej själv för!
Jag har gjort så många misstag i mitt liv. :(
Alldeles för många!
Jag har vart så himla elak mot både mej själv och mina nära och kära
Jag kommer aldrig aldrig nånsin att kunna förlåta mej själv för dom snekliv jag gjort.
Jag kommer aldrig sluta hata mej själv!
Men jag kan se framåt, dra ett stäck över det som vart.
Men jag är ledsen, hemskt ledsen!! :'(



Jag älskar dej älskling!

Jag ska komma ikapp med bloggandet...
Ska börja ta lite mer bilder och så.
Måste erkänna att jag är hemskt dålig på sånt!
Men nu när vi kommer iordning i radhuset så blir allt bra igen..
Men ha överseende!
Hela min värld har vart rasad och nu rättar saker och ting till sej så nu blir det ändring.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad skönt att allt är bra igen då :) Allt bra med er? <3

2009-05-26 @ 11:16:06
URL: http://madeleinekk.blogg.se/
Postat av: Tessan

Skönt att höra att allt är bra igen :) Och jag tycker verkligen att vi borde börja prata mer igen och träffas lite oftare :)<3

2009-05-26 @ 11:29:25
URL: http://breakme.pointblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0