Wilma sover.

Hej,
Wilma somnade nyss! :)
Skönt, hinner jag fixa mej i lugn och ro.
Jag och Jossan ska på stan, kolla lite kläder tänkte jag.
Jag har ju typ inte nå kläder alls!!
Om jag skulle rensa min garderob nu så fyller jag inte ens en hel trådback!
Helt sjukt.
Vet iaf att dom har billiga snygga byxor på H&M, ska kika där.
Sen är de en tröja jag ska köpa på gina.
Sen kanske lite tunikor.
Jag skrev ju att jag skulle fixa håret också!
Det har jag gjort nu, vi hann inte med klippningen men jag har blekt de.
Det blev rätt lyckat ändå!
Jag som trodde de va pissgult.
Det ser ju ut så när de är blött, men efter att jag blåste de blev de mycket bättre!
Iaf ett steg på vägen till hur de ska bli. :)


Igår va vi på mammagruppen som varje ons.
Vart en liten disskution, tråkigt att folk är så pessiga ibland.
Jag tycker iaf att gruppen är jätte bra som den är!

Sen när den va slut gick jag, anna, moa, jossan, karin, emelie och linnea på stan.
Haha, alla hade barnvagn. Linnea knäppte bild på oss så jag ska få bilderna,
Då ska ni få se barnvagnsmaffian!
Kul att jag har er tjejor! :D

Nej tror visst att de är dags att börja dagen!
hejs!

Kommentarer
Postat av: Denise

Vsg för hjälpen med barnvagnen idag ;)

2009-03-06 @ 00:20:29
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: josefine

kolla min blogg .. svara gärna på frågan! (:

2009-03-09 @ 11:52:04
URL: http://stoltforlovad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0