vi har blivit med radhus!

Jaha, då har vi tackat ja.
Det känns så himla skönt att veta att vi kommer kunna vara ute på
våran egna tomt med wilma i sommar! :D
och att hon kommer att ha ett eget rum.
Jag har redan planerat att jag ska bygga en koja åt henne nere under trappan
i radhuset! himla roligt kommer de bli.
ska köpa en massa kuddar och sånt att lägga där. och tyg att sätta upp.
Det kommer nog små kusinerna och lillebror att gilla också när dom kommer på besök.
Det är också en stor del i varför jag vill flytta, för att jag vill att dom ska kunna underhålla sej
när dom är och hälsar på. nu är de lixom bara en jätte liten lägenhet. :)
Dom blir fort rastlösa! :P
Men det här kommer bli jättebra.

Nu ringde precis skandia och snacka om barnförsäkring!
gud alltså vad mycket de är man ska hålla reda på.
Men vi bokade en tid iaf, så på mån kl 16.30
kommer han hit och informerar.
haha. vi får väl se om de är nåt bra.

Nu borde jag inte sitta här egentligen,
Utan jag borde stå och borsta hår och tänder och
klä på mej och sminka mej,
Packa skötväska,
byta blöja, byta om på Wilma som ligger i pyamas.
Fixa en flaska som hon ska få på bussen.
Vi ska ju på mammagruppen! :D
bussen går om en tim och då ska allt de där vara klart!
herregud! jag insåg just att jag måste lägga på en rem! :P

hejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0