Trött på min lilla stjärna!

Hej hej.
Nu sover äntligen Wilma.
Jag höll på att bli galen på henne!
Hon skrek och skrek.
Så himla övertrött. :P
Men nu när hon sover så längtar jag nästan tills hon vaknar.
Det blir så tyst och tomt när hon ligger i sovrummet och sover.
Men men.
När hon vaknar ska vi nog gå ut med vagnen en sväng. :P
Det är ju skinande sol-
Liam hade nå påskpyssel på sin skola också. :)
Vi ska dit och hälsa på :P
Liam såg fram emot att Wilma skulle komma :)
Sen ska jag och sne eventuellt ut till valbo (köpis) också.
Får se om de blir av eller om vi tar de en annan dag :P
Igår va jag på stan och käka och fika med pappa :D
Det är de ända vi gör veckorna han är hemma.
Käkar och fikar på stan. Himla kul att man fått sån härlig kontakt med pappa. :D
Sen kom sne ner, vi gick till F-kassan-
Han ska ta ut föräldrapenning varje fredag och måndag hela sommaren.
Det tycker både jag och Wilma ska bli härligt att få ha honom hos oss :D
Sen gick vi och köpte lite saker till Wilma på babyproffsen.
Ett bäddsät till vagnen eftersom att åkpåsen till vagnen inte passar i liggdelen och
Vinteråkpåsen är på tok för varm nu!
Så köpte vi en söt liten kanin som man hänger i vagnen så hon har nå att glo på:D
Plus en speldosa till hennes säng :P
Sen åkte vi hem till pappa och Anna för dom bjöd på mat.
Helstelt oxfile med vitlök och klyftpotatis! *mums*
Tima Stella och farmor va också där och käka.
Tevligt och gott :D
Nej om man skulle ta och fixa en flaska mat till Wilma och packa skötväskan.
Hon vaknar nog snart :P

HEJS!!

Kommentarer
Postat av: monica o baby felice - Tonårsliv

Heej !

Va kul att dus åg mig på tv bara sådär utan förvarning :P Och vilken söt liten PLUTT du har fått, jätte söt är hon juh!

Ja, det känns jätte kul att vara med i tv men oxå väldigt nervöst :)

Hur känns det att vara mamma då ? ÄR hon snäll mot dig lill fian ?



kram

2009-03-31 @ 17:12:58
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0