Surt!

Hej.
Sne är på läkerol arena och tittar på  Ulf Lundell.
Det va meningen att michelle skulle komma hit idag och
hålla mej och Wilma sällskap men hon va hostig och velade inte smitta
oss så det blev inget.
Då bestämmde jag med mamma att jag skulle kolla på let´s dance med henne och Liam.
Men sen kom jag på att hon har ju ingen bil så hon kan inte hämta eller skutsa hem mej.
Plus att Liam blir ju så sotis när vi är där.
Flera gånger har han börjat grina och sagt att mamma bara bryr sej om mej och inte honom och sånt.
Tycker de är sån jobbig och dryg situation så jag struntar nog i det.
Hörde men Anna och Wincent om dom vela komma och hålla mej sällskap,
men Anna var barnledig och skulle ut och festa.
Jossan och lillgrabben skulle få besök av nån kompis till Jossan så dom kunde inte heller.
Anna Granewåg skulle jobba och sen festa.
Pappa och Anna skulle ut och äta!
Så nu är jag bara pessig och har inte lust med nåt.
Hoppas att Wilma är snäll mot mej bara och inte skriker hela kvällen,
det kan vara jobbigt när man är ensam..
Men en kväll går väl an iof..
Och till råga på allt så ser det förjävligt ut här hemma!!!
Och jag orkar INTE städa för tillfället.
JAG VILL FLYTTA NU NU NU!!!!

Då skulle de inte alls vara lika surt att sitta hemma!
Men jag trivs ju inte här.
Lägenheten är väl ok.
Men inte området-
I södra hade man ju iaf kunnat tagit en promenad men inte här inte!

Idag har jag varit och fikat med mamma pappa Wilma och mormor.
Trevligt.
Sen när sne slutade så åkte vi upp till gavlegårdarna och valde tapeter till alla rum.
Det känns som att de kommer bli skit fint!!
Det blir inflytt 1 maj iaf..
Känns kanon.
Lagomt till våren! :D

Nej ska man ta och rycka upp sej tro..
Nu skriver jossan att jag kan komma  dit och umgås med
henne och hennes kompis.
Hennes kompis är tydligen 16 och gravid hon också. :P :)
Ännu en tänker ni nu va? ;)

jaja, de visar sej vart kvällen slutar.
Här slutar iaf det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: anna

jag är faktiskt 17 ;)

2009-03-14 @ 14:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0