Om sanningen ska fram...

Så är jag bara less på det mesta för tillfället! :(
Orkar inte blogga orkar inte städa orkar inte kramas och pussas med sne,
Orkar inte bära omkring på Wilma som är grinig och kör i vägg.
Nej just nu vill jag bara vara för mej själv!!
Jag har låst in mej på toan med datorn nu,
Släckt lampan och sitter här i mörkret själv.
Så himla underbart!
Ibland blir man ju bara så himla trött!
Och sne jobbar kväll denna vecka och de är bara tisdag.
Men i helgen ska iaf jag ut med min gamla tjejkompisar och anna och jossan!
Det kommer bli riktigt trevlans hoppas jag. :)
Vi ska förfesta här iaf.
Sne skulle hem till sin mamma och pappa troligen med Wilma:P
Eller så kanske han åker till henke ändå.
Men det ska inte jag bry mej om,
den här helgen ska jag bara tänka på mej själv.
Jag vet ju att Wilma har det bra med sin pappa! :D
Undrar bara vad jag ska ha på mej.
Det är alltid ett problem. :S
Men jag hittar nog nåt..
Nu orkar jag inte skriva mer.
Vart ett litet pessigt inlägg men så kan det vara ibland.

Kommentarer
Postat av: anna

ta det lungt med josefine, du skulle hört hennes oro tidigare idag, "tänk om jag mår illa tänk om jag mår illa" haha :p

2009-03-17 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0