Ingen rubrik.

Så, nu va de längesen jag skrev IGEN!!!
Förlåt mej.
Sist jag skrev så va de ju ett deppigt inlägg,
och tack för alla snälla och omtänksamma kommentarer!
Det värmer, och angående frågor om förlossnings depp och grejer så hade
det absolut inget med min förlossning att göra.
Jag och sne hade en svacka bara på ca 3 dagar (A)
Och jag kände mej väldigt ensam men jag vet att det absolut inte är så
och att jag har många jag kan snacka med och som bryr sej om mej.
Men nu vet hur man kan känna ibland om man är lite ledsen.
Nu är allt löst och vi har de lika bra som vanligt igen! :D

Nu har min nya tele kommit också.
Riktigt nöjd blev jag med den. :P


Idag vände Wilma sej om från mage till rygg 2 ggr.
Min duktiga bebis. hon är ju bara 11 veckor.
Hon har fått lite risgröt idag också för första gången.
Den blandar man med ersättning eller bröstmölk.
Vill ge henne de på kväller för att hon ska sova bättre.
Vi får se hur hon sover inatt... Det återstår att se.
Hon gillade iaf det väldigt mycket, smaskade i sej som bara den.
Och hon va så nöjd efteråt. :P

Vi har vart på stan idag också.
Vi köpte en massa saker, som vanligt.
Wilma har ju så dåligt med kläder,
eller aa, hon har mycket kläder men det går ju åt
så mycket när hon spyr hela tiden.
Så hon fick 6 st bodys, jättefina.
4 st byxor,
4 par strumpor,
1 nappflaska;
2 nappar.
Och en heldress som jag tittat på sedan jag hade henne i magen,
idag bestämde jag mej äntligen för att köpa den :)
Jag och sne fick bara lite små nödvändigheter.
Sen åkte vi hem och träffa Madde & Milan.
När dom hade gått hem så bakade jag morotskaka!
Så nu har vi suttit och myst och gottat morotskaka i soffan,
sen hamnade jag här och sne sitter bredvid mej och sover, som vanligt! :p
Ska väl gå och sova snart, känner att ögonen gjort kväll för längesen.

Michelle och Clea sov här torsdag till lördag också, Trevligt.:D
I går va vi över till Anna och käkade tacos och drack lite vin och snacka skit.
Wilma va hemma med sne. :P
Känns så skönt att det går så bra när dom är själva! :)


Ja, det vart ett långt inlägg nu.
Men de har ju hänt en del saker.
Och just därför har jag inte haft tid att blogga.
Men jag uppdaterar er så ofta jag kan!! :D


Gó natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0