Gud va längesen jag skrev! :O

Jag kände igår hur jag verkligen saknade bloggen! :D
Men nu är jag tillbaka igen.
Tänkte berätta lite om min utekväll,.
Och att vi har köpt lite nya saker. :)

Börjar väl med utekvällen då! :P
Till en början va det svinkul..
Vi va ju här hemma på förfest.
Men som vanligt så sket de sej när vi åkte här ifrån,
Vi kom ju inte in i valbo för de va ju fullt
Och dessutom en massa poliser.
Så vi drog direkt och hamnade på stan och drog omkring.
Jossan åkte hem kl 23.00
haha, jag kom iaf hem runt 3 :S
Men jag hade glömt hur kasst det är att dricka,
iaf så länge man inte får gå på krogen! :O
Men men.. nu kommer jag ihåg och tänker inte göra samma sak igen.
Hädanefter 'är  de bara fest för mej om jag verkligen är säker på att komma in.
Typ om nån av mina kompisar har fest hemma. :P
Jag mådde iaf bra dagen efter och känner mej stolt att jag slutade dricka när jag
kände att jag började få för mycket i mej :)
Jag hade till och med 2 cider med tillbaka hem :P
Men men, nog om de.

Tidigare skrev jag ju att vi köpt lite saker.
Ni vet väl att vi flyttar snart :P
1 maj, Sne skrev nyss att vi ska till gavlegårdarna och skriva imorgon :D
Vi har iaf gjort ett klipp.
Vi har köpt två soffor för 5500 på jysk, en 2 sits och en 3 sits.
där har ni dom. :P


Jag har beställt en ny telefon också! :D
Eftersom min håller på att balla ur totalt nu.
Det ekar och knastrar när man pratar och # funkar inte. :S
Men nu har jag beställt den jag suktat efter så länge! :D:D


Plus att vi får vagnen snart också! ::D
Mycket nytt nu.
Och dessutom flytta in i en helt nyrustad lägenhet.:P
Gud vilken tur jag har, inser jag nu!! :D
Men de känns bra::P
Speciellt att komma upp till södra igen:)
Har ju saknat de så mycket.

Idag ska vi till bvc också,
missade ju förra tiden. :S
Men de är sånt som händer.
Nu har vi iaf fått en ny tid idag kl halv 4.
Läkarundersökning. :S
Undra vad dom ska göra med min skrutta? :/
Det går nog bra, ska bli kul att se hur mycket hon vägen nu:O
Säkert över 6000 G nu..

Hon blir fasen bara sötare och sötare!!
Nu ligger hon här i babysittern bredvid mej och snackar med tv.n
Helt jätteglad.
Hon har ju börjat lega i sitt babygym också och tycker att de är skit kul :P
Så himla skönt att hon kan roa sej lite själv mer.
Som när jag ska käka eller liknande.
Nej nu ska jag gå och äta frulle..
magen skriker!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0