ett kort och snabbt inlägg.

Hej.
Tänker bara uppdatera er lite fort nu medans Wilma ligger hos sne och käkar. :)
Det finns inte så mycket tid till bloggen nu mera som ni kanske märker.
Men jag bloggar så ofta jag kan, men de blir lätt så att om man inte får så
mycket tid över ( Wilma är väldigt krävande, inte en sån bebis som kan roa sej själv så bra)
så vill man hellre göra saker som tex duscha eller sminka sej när hon sover.
Men men, nu sitter jag och väntar på att Anna ska komma hit.
Hon ska klippa och färga mitt hår!! :O jenny goes blond!!
Nej men jag ska bleka slingor. önska mej lycka till!
Det blir nog bra, vet inte hur jag ska klippa men de visar sej.
Sen kommer andra Anna också och sara.
Andra avenyn kik med dom, och säkert en kopp te.
Det är väl lite av vad som komma skall.
Imorse fick jag ett mess av Anna att jag skulle komma över dit och käka frulle med dom,
Michelle hade sovit där. :)
Så jag tog med mej Wilma och gick över.
En stadig frulle blev det med blåbärsfil, skink macka med gurka och oboy! :)
Sen stack Michelle till BVC och jag och Anna for ner på stan och väntade på henne.
Sen mötte vi upp Michelle och Sne och drog till mc och käkade mc feast.
Haha, jag som sa att jag skulle lägga av med flottsaker och börja träna.
Typiskt mej iaf..
Efter de gick vi och kika en sek, sen köpte vi hårfärg och drog hem,
och nu väntar jag som sagt på Anna, men hon kommer nog vilken sek som helst.

Slut på skriv,
hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0