En sämre natt :O

Hejsan.
Igår kväll slutade bra tillsist..
Jag åkte in till stan med tio i sju bussen och mötte jossan och hennes kompis.
Vi gick till godistajm och handlade lite gott till let´s dance.
Sen gick vi hem till jossan och snackade käkade godis drack läsk och kolla på let´s dance.
Så många saker skulle aldrig en kille kunna göra samtidigt! ;)
Det krävs en tjej för de. :)
Jossan hade en cider hon också!! :O
Jag smakade 2 klunkar och fan va gott det va!
Hade glömt bort att de smakade så bra...
Nån helg här framöver har jag och jossan planer på att ta en utekväll. :)
och the boys får ha småttingarna över en kväll.
Det ser jag framemot..
Vi får väl se hur den planen utvecklar sej..

Nu ligger jag iaf i sängen.
Är lite halv slö...
Wilma sov inte lika bra som vanligt inatt så jag känner mej inte helt utvilad..
Vanligtvis sover hon ju från 23.00 och vaknar alltid emellan 5-6 och ska ha mat.
Sen somnar hon om till 09.00 och då vill hon göra morgon.
Riktigt sköna rutiner tycker jag.
Men inatt sov hon från 23.30 till 03.45 käkade.
Vaknade igen 04.50 käkade igen.
Vaknade 07.00 käkade och velade inte somna.
Gnällde och va grinig till kl 08.00 typ.
Käk igen sen satt  vi henne i babysittern neranför våran säng då somna hon framför tv.n
sov en tim typ och nu har hon vart vaken ett tag och skattat och pratat med oss.
Nu håller sne på att fixar mat åt henne för nu är hon arg igen.

Mamma kommer hit vid ett också och ska hjälpa mej och tapetsera.
Varför tänker ni nu va?
Vi ska ju flytta om ca en mån bara.
Men de va ju så att bara nån dag innan vi fick radhuset så satte jag upp en våd där inne.
Och så kan man ju inte lämna de direkt!
Så de är bara att slutföra projektet.
Lite surt känns de faktist att lägga ner en massa jobb för nån annan lixom.
Men men.
Radhuset är ju iaf nyrenoverat och klart när vi flyttar in. :D
Jag längtar!!
Men de går fort, snart är de 1 maj. :D

I morgon kommer vi i tidningen också.
Men vi finns redan nu på nätet!
Klicka HÄR om ni vill titta.

Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

Vilken söt liten wilma! :) Läste att ni ska flytta till bomhus. Jag, min sambo och våran dotter Natalie flyttar till Hövdingavägen i april :)

Skönt med total rust. Det får vi också.

2009-03-16 @ 13:50:40
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

Jag är 22. du då? :)

2009-03-17 @ 09:30:58
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0