Wilma:D

Min lilla skrutta är förkyld igen! :( tråkigt, inatt har hon vaknat var 5 min känns det som.
Det är ju mycket svårare att gå upp hela tiden när man är van att hon sover hela natten..
Då blir man ju helt slut efter sånna här nätter, tur att sne har semester så vi kunde hjälpas åt..
Imorgon får vi pengar iaf! :D
Då ska vi Äntligen köpa en ny säng, har hittat en på ikea;)
Pappa bidrog med 1500 på den.. det tackar vi för ! :D
Jag är sååå less på att ha den där skarven mitt i sängen som vi har nu, jag har ont i ryggen varje morgon nu för tiden!
Vi ska köpa en 160 nu, den vi har nu är ju 180 Men jag tycker den är för bred. hihi :)
Sen så småning om ska vi väl köpa en serie på ikea med byrå, sängram och en huvudgavel med sängbord:)
Och en typ liten "bänk" vid fotändan:) Blir nog himla Schnyggt! ;)
Men en sak itaget.. Vi har så mycket vi vill göra nu men pengar är ett jävla problem när det kommer till heminredning.
Det känns ju som att vi vill fixa allt nu när sne har semester.. Men de är ju omöjligt. hihi--

Aja,. nu ska jag sluta skriva så vi hinner börja fixa i trädgården så de blir klart för att köpa alla fina blommor...
Ska hinna gräva upp den nya rabatten innan unga mödrar börjar kl 20.00 :D

Hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0