Vilket underbart väder.....

Inte!
Usch när jag vaknade imorse velade jag bara dra täcket över huvet och somna om,
regnet öste ner och det blåste så de piskade mot fönstren och de knakade i väggarna..
Riktigt otäckt om jag tänker efter.
Så just därför har vi bara suttit inne idag... :(
Jag som är världens rastlösaste människa nu för tiden tycker inte att detta va den bästa dagen på året dirket.
Men nu har de lugnat ner sej lite iaf. får väl gå ut på gården och bara andas lite friskluft iaf!
Wilma är också rastlös! Hon ligger här på golvet och ålar runt, tjurar lite då och då, inte på sitt bästa humör med andra ord.
Det förstår jag iof eftersom hon 'är van vid att vi alltid är i svängen.. Men men.
Jag känner att magen börjar kurra lite, sitter och funderar på om jag ska gå och slänga ihop lite hemmagjorde hamburgare
tills när "mannen" i huset kommer hem. ;)
Jaja, igår skrattade Wilma med ljud för första gången, lite sen med de men bättre de än aldrig! :)
Idag gjorde hon de igen iaf, hon tyckte att de va väldigt kul när hon satt själv bredvid mej i soffan och jag blåste henne i håret. hihih Min lilla gullfia! :D
Jag ska komma igång med kameran också, ska bara hitta den först! :P

Nu tjurar Wilma igen så de är väl dags att avsluta det här inlägget då!
BTW! Jag har bestämt mej nu,. Jag ska göra en tatuering.
Jag vet precis hur den ska se ut vart den ska sitta och allt,
nu ska den bara fixas på¨papper och sen ska jag fixa pengar sen bär de av! :D

hejs--

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Vilken söt unge du har=). Jag ska bli ung mamma åt ett tvillingpar i Februari. Hur tycker du det är att vara ung mamma?

2009-07-11 @ 17:00:43
URL: http://jennysbebisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0