Vad har hänt? :o

Kollade nyss min statistik och insåg hur många besökare jag verkligen har tappat!
Herregud... Om jag vill ha er kvar måste jag verkligen sätta bloggandet i spinn igen?
Det känns ändå lite meningslöst hur många som läser min blogg, eftersom jag skriver ju för min egen skull..
Men de är ändå kul att se att folk gillar de man skriver.. För de antar jag att ni som kollar in på min blogg om och om igen gör? ;)
Sen är de så himla tråkigt attt ingen kommenterar vilken ni är??
Jag vill veta...
Någon som vill bli länkad förensten??
Skriv eran bloggadress, erat namn och vad ni skriver om i bloggen :)
Så hamnar ni på listan här nere :)
Så kom igen nu!!
Jag vill veta vem just du är. ;)
Annars kanske jag blir tvungen att sätta lösen och ni måste fråga om de för att komma in på bloggen.,
då får jag ju redan på vilka ni är iaf!! :)

När mitt besökarantal stiger till sin gamla nivå igen så tänkte jag ha en frågestund.. så börja och tänka ut nåt ni vill fråga redan nu. :))

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Karro, Mamma till Liam bus<3

Jag läser din blogg : ) Lär säga att jag håller med dig om att bara för man är ung så vågar man inte be om hjälp på samma sätt. Vi har aldrig heller haft Liam borta för natten och han är ju snart 9månader. Men vi har ändå haft barnvakt någon timme för att göra andra saker... Hoppas det löser sig mellan er : )

2009-07-22 @ 13:46:39
URL: http://karroh.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0